10
juni

HRxpress: win een marketingcampagne!

Geplaatst door op in Nieuws
  • Fontgrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 2246
  • 0 reactie
  • Afdrukken

Vorige maand hebben HRcommunity en Mijnbestseller het self-publishing platform HRxpress gelanceerd. HRxpress biedt auteurs de mogelijkheid een eigen boek vorm te geven, te laten redigeren én te publiceren.

Je eigen boek uitgegeven, en dan?

Na de publicatie van je boek is een goede promotie van groot belang. HRcommunity verloot daarom een marketingcampagne ter waarde van €4.000,- onder de eerste twintig auteurs die een boek via HRxpress publiceren!

HRxpress inc payoff

Wat houdt deze campagne in?

Om te beginnen een startgesprek met het HRxpress marketingteam: Samen staan we stil bij vragen als 'Hoe bereik je je doelgroep?', 'Wat is de toegevoegde waarde van je boek?', 'Wat is de afzetmarkt van je boek?' en 'Welke kanalen/ netwerkmogelijkheden zet je in?'. Dit gesprek resulteert in een marketingcampagne, speciaal voor jou op maat gemaakt.

Marketingmiddelen waar je aan kunt denken:

  • Opname van het boek in de HRcommunity Journaal nieuwsbrief (tweewekelijkse nieuwsbrief die wordt verstuurd naar alle HRcommunity leden).
  • Opname van het boek in een relevante HRcommunity thema LinkedIn nieuwsbrief.
  • Een artikel omtrent het boek op www.hrzone.nl of www.changeinsite.nl.
  • Een recensie van het boek op www.hrzone.nl of www.changeinsite.nl.
  • Een banner op www.hrzone.nl of www.changeinsite.nl.
  • Een boektrailer d.m.v. animatiefilmpje op www.hrzone.nl of www.changeinsite.nl.
  • Tweets over het boek vanuit diverse HRcommunity twitteraccounts.
  • Een inhoudelijke discussie omtrent het thema van het boek in één van de relevante HRcommunity LinkedIn groepen.

Natuurlijk is er veel meer mogelijk! Denk aan promotie van het boek op een relevant boekevent, een recensie-exemplaar opsturen naar relevante pers of een boeklancering. Samen met jou gaan we opzoek naar geschikte middelen en zorgen wij voor een geslaagde marketingcampagne.

HRxpress Winnen

Waardeer dit blogbericht:
0
Getagged in: Social Media Strategie

Eigenaar van de Koning Business Development en lid kernteam HRcommunity. Onder andere verantwoordelijk voor HRzone, HRjob en HRxpress. Onderdeel van redactie HRzone.

Reacties