03
juli

HRxpress marketingcampagne, de winnaar is bekend!

Geplaatst door op in Nieuws
  • Fontgrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 1471
  • 0 reactie
  • Afdrukken

Het is zover! Na de succesvolle lancering van HRxpress – het self-publishing platform van HRcommunity en Mijnbestseller – twee maanden geleden, maken we vandaag, met gepaste trots, de winnaar van de HRxpress marketingcampagne bekend.

Van harte gefeliciteerd, Wilma de Haas! Samen met ons HRxpress marketingteam zetten we een op maat gemaakte marketingcampagne voor je op. Lees hier alvast meer over deze marketingmogelijkheden.

Wilma de Haas (1960) is oprichter en eigenaar van Haas & Konijn ®, een niet-alledaags en merk-waardig bureau voor persoonlijke en professionele ontwikkeling. Na afronding van de Artez Academie voor Theater heeft zij de omslag gemaakt naar het bedrijfsleven en ruim twintig jaar gewerkt op het gebied van mens & arbeid. Sinds 2005 is zij werkzaam vanuit haar eigen praktijk. Haar columns zijn de afgelopen jaren gepubliceerd in diverse vakbladen w.o. BG Magazine, Tijdschrift voor Coaching en PSC Magazine. In haar blogs op HRzone schrijft Wilma vanuit haar persoonlijke ervaringen over ontwikkelingen en trends in het vakgebied.

Aan alle overige auteurs die zich hebben aangemeld voor HRxpress, bieden wij standaard marketingondersteuning aan. Hierover lees je hier meer. 

Natuurlijk hebben wij op aanvraag ook marketingondersteuning op maat. Mail hiervoor naar .

Waardeer dit blogbericht:
0
Getagged in: Social Media Strategie

HRzone is het kennisplatform van HRcommunity. De redactie van HRzone bestaat uit een team van jonge en enthousiaste professionals met een passie voor HR. Contact opnemen met de redactie kan via .


twitter hover 32

Reacties