10
jan

Het nieuwe jaar in met de Internal Branding Jaarprijs op zak?

Geplaatst door op in Nieuws
  • Fontgrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 2226
  • 0 reactie
  • Afdrukken

Iedere organisatie, klein en groot, met stevig bewijs van het succes van Internal Branding kan zich nog tot 24 januari aanmelden om kans te maken op de Internal Branding Jaarprijs 2013. Een initiatief van NIMA, Logeion, EURIB, HRcommunity en HR-Communicatie.nl. Er wordt niet alleen gekeken naar interne effecten, maar ook naar wat het extern heeft opgeleverd.

Wil jouw organisatie kans maken op de Internal Branding Jaarprijs 2013? Deel dan jouw Internal Branding case en wie weet behoor je tot de drie finalisten die op 11 maart 2014 aanstaande in de MINI Brandstore in Amsterdam een podium krijgen! Voorgaande finalisten hebben ervaren dat het winnen van deze Jaarprijs ertoe doet. Trots binnen de organisatie, erkenning door de marketing community, en positieve spin-off gedurende dat jaar en de jaren erna. Over de Internal Branding Jaarprijs winnaar verschijnt na de prijsuitreiking een full page artikel in de Marketing Tribune. Wacht dus niet te lang en doe mee!

Finalisten

Afgelopen jaar won VVV de Internal Branding Jaarprijs 2012, dankzij een indrukwekkende case die liet zien hoe de positionering van het merk is aangescherpt en succesvol tot leven is gebracht binnen het netwerk. In 2011 ging, na een spannende finale, Etos ermee aan de haal. Het Sint Franciscus Gasthuis was de eerste prijswinnaar in 2010.

Inschrijven

Klik hier om deel te nemen.

Waardeer dit blogbericht:
0

Eigenaar van de Koning Business Development en lid kernteam HRcommunity. Onder andere verantwoordelijk voor HRzone, HRjob en HRxpress. Onderdeel van redactie HRzone.

Reacties