07
apr

Gratis webinar: Met succes een sterk merk bouwen en onderhouden - Marc van Eck

Geplaatst door op in Nieuws
  • Fontgrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 1907
  • 0 reactie
  • Afdrukken

Merken worden gemaakt door het gedrag van mensen niet door communicatie. Sterke merken hebben fans. Niet omdat ze bijzonder zijn maar omdat ze zichzelf zijn. Heldere verwachtingen wekken en deze altijd waarmaken. Daarom is gedrag van medewerkers veel belangrijker dan de belofte die wordt gemaakt in communicatie.

Maar hoe vertaal je de merkpositionering door naar de werkvloer? Aan de hand van praktijkcases laat Marc op een praktische manier zien hoe je kunt zorgen dat medewerkers het merk als vanzelf gaan beleven. Zo kom je tot duurzaam betere business resultaten.

Marc van Eck (@marcvaneck) is partner van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en een van Europa's topsprekers op het gebied van Internal Branding. Marc is auteur van het boek Het succes van Internal Branding: een sterk merk bouwen en onderhouden. Hij is tevens voorzitter van de NIMA Groepering Internal Branding.

SMP gecertificeerde marketeer? Bij deelname aan deze editie van Freelunch kun je gratis 0,5 PE punt verdienen. Meer weten?

Dit seminar zal beginnen op donderdag 10 april 2014 van 12:15 en duren tot ongeveer 12:45 uur en is kosteloos te volgen vanuit huis of kantoor met je pc, laptop of tablet.

Aanmelden

Klik hier om je aan te melden voor dit webinar.

Dit webinar wordt georganiseerd door Freelunch: wekelijks een half uur inspiratie, interactie en nieuwe inzichten in een gratis live webinar. Wordt tijdens de lunch bijgepraat door topsprekers, hoogleraren, ondernemers en auteurs. Freelunch bied je minimaal één zakelijk relevant inzicht om jou en je business vooruit te helpen. Kan je het webinar donderdag niet rechtsreek bijwonen, maar wil je het wel graag zien? Meld je dan toch aan. Je ontvangt dan na afloop een e-mail met een link om het webinar terug te kijken.

Waardeer dit blogbericht:
0
Getagged in: Employer branding Trends

Eigenaar van de Koning Business Development en lid kernteam HRcommunity. Onder andere verantwoordelijk voor HRzone, HRjob en HRxpress. Onderdeel van redactie HRzone.

Reacties