31
mrt

Gratis webinar: De mens als sleutel tot succes: stop met projectprutsen! - Bart Flos

Geplaatst door op in Nieuws
  • Fontgrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 1907
  • 0 reactie
  • Afdrukken

Met iedere mens meer in een samenwerkingsverband neemt het aantal problemen niet lineair maar exponentieel toe. De mens is the mother of all fuckups. Traditioneel projectmanagement leidt tot een enorme verspilling van tijd, geld en menselijk talent. Twee derde van alle projecten faalt, groot en klein, altijd en overal.

Toch kan jouw project succesvol zijn, als je de mens centraal stelt. In dit gratis webinar deelt Bart Flos, met confronterende voorbeelden en praktische tips & trucs, een even eenvoudig als revolutionair gedachtegoed om prutsprojecten te ontmaskeren en er perfecte projecten van te maken.

Bart Flos (@bartflos) heeft meer dan vijfentwintig jaar ervaring als project-, verander- en crisismanager en redde talloze projecten van de ondergang. Flos is auteur van de bestseller Het anti-klaagboek, Het anti-sleurboek en het meest recente succes Het Perfecte Project. Bart is een bekend spreker over de klagende, leidende en veranderende mens. Dit seminar zal beginnen op donderdag 3 april 2014 van 12:15 en duren tot ongeveer12:45 uur.

Aanmelden

Klik hier om je aan te melden voor dit webinar.

Dit webinar wordt georganiseerd door Freelunch: wekelijks een half uur inspiratie, interactie en nieuwe inzichten in een gratis live webinar. Wordt tijdens de lunch bijgepraat door topsprekers, hoogleraren, ondernemers en auteurs. Freelunch bied je minimaal één zakelijk relevant inzicht om jou en je business vooruit te helpen. Kan je het webinar donderdag niet rechtsreek bijwonen, maar wil je het wel graag zien? Meld je dan toch aan. Je ontvangt dan na afloop een e-mail met een link om het webinar terug te kijken.

Waardeer dit blogbericht:
0
Getagged in: Organiseren Patronen

Eigenaar van de Koning Business Development en lid kernteam HRcommunity. Onder andere verantwoordelijk voor HRzone, HRjob en HRxpress. Onderdeel van redactie HRzone.

Reacties