04
juli

Verboden voor klanten, wij houden van fans

Geplaatst door op in Boeken
  • Fontgrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 2373
  • 0 reactie
  • Afdrukken

We bevinden ons in het tijdperk van de belevenis- en betekeniseconomie! De organisaties, merken en ondernemers die zich weten te onderscheiden, hebben naast oog voor Beleving ook aandacht voor Betekenis en Bevlogenheid.

Auteurs: Jessica van Wingerden en Wim Schuurmans.

Waarde creëren voor klanten, maar ook voor medewerkers en voor de maatschappij als geheel, staat daarbij centraal. Met 'Verboden voor klanten, wij houden van fans' ontdek je hoe jij die waarde kunt toevoegen. Daar worden klanten fan van!

In dit boek vind je de nieuwste inzichten over Beleving, Betekenis en Bevlogenheid en de toepassing ervan in de praktijk. Aan de hand van interviews met bekende ondernemers en persoonlijkheden, voorbeelden uit de praktijk, modellen en theorieën krijg je waardevolle inzichten aangereikt. Met praktijkcases van bedrijven als Bavaria, HEMA, Rivièra Maison en Jumbo Supermarkten biedt dit boek een schat aan informatie.

Bestel boek

Klik hier om het boek te bestellen. 

Waardeer dit blogbericht:
0

Wim Schuurmans (1968) is ondernemer, auteur en gepassioneerd spreker. Wim begon zijn carrière eind jaren tachtig als Apple-vertegenwoordiger. Na verschillende (management)functies bij diverse organisaties startte hij in 2001, gedreven vanuit passie voor klant- en merkbeleving, zijn eigen onderneming Experientis B.V.
Vanuit zijn geloof in de kracht van loyale klanten en bevlogen medewerkers richtte hij later Lerenenmotiveren.nl op. Ontwikkeling van medewerkers en het creëren van loyale klanten staan centraal bij zijn bedrijfsactiviteiten. Wim Schuurmans is te boeken voor lezingen via Assemblee sprekersbureau.


linkedin hover 32 twitter hover 32


 

Reacties