23
juli

De kracht van zacht

Geplaatst door op in Artikelen
  • Fontgrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 2250
  • 0 reactie
  • Afdrukken

Mensen werken graag bij duurzaam succesvolle organisaties. De samenleving ontwikkelt zich, de markt verandert en de concurrentie neemt toe. Daardoor zijn continu verbeteren en ontwikkelen een cruciale voorwaarde voor succes. Het begint allemaal bij de klant. Wat zijn de eisen, wensen en behoeften van de klant en hoe wil of kan de organisatie daarop het beste inspelen?

Auteur: Ernst-Jan Reitsma

Daarnaast heeft elke organisatie te maken met wet- en regelgeving. Dat leidt tot doelstellingen en vervolgens het richten en inrichten van de organisatie om die doelen op efficiƫnte en effectieve wijze te realiseren. Het klinkt heel simpel, maar de praktijk laat iets anders zien. In dit artikel leest u ook alles over het Rijnconsult Red Belt programma.

Lees hier het volledige artikel.

Waardeer dit blogbericht:
0

HRzone is het kennisplatform van HRcommunity. De redactie van HRzone bestaat uit een team van jonge en enthousiaste professionals met een passie voor HR. Contact opnemen met de redactie kan via .


twitter hover 32