Paul Brand

Paul Brand

Paul Brand is actief als Management Consultant, gespecialiseerd in organisatie veranderingen. Paul verspreidt zijn aanvullende visie over organisatieveranderingen onder andere als initiatiefnemer van het nieuwe veranderen. Hij is daarnaast auteur van het boek "Successful organizational development through Co-creation"

28
aug
0

Aanpak bij veranderingen: autorijden met vierkante wielen

Geplaatst door op in Opinie

Er is een grote misvatting geslopen in het fundament van veel theorieën en aanpakken voor organisatieverandering. Die misvatting is dat mensen niet kunnen of niet willen veranderen. Maar ieder mens toont de hele dag door de wil en de kunde tot veranderen. Een betere constatering zou zijn dat medewerkers de kans ontnomen is te participeren in de verandering. Co-creatie met behulp van een creatieproces geeft een duidelijke verklaring hiervoor. Iedere verandering in een organisatie wordt via dat creatieproces gerealiseerd.

Doorgaan met lezen
Hits: 3119
26
juni
0

Hoe organisaties succes creëren

Geplaatst door op in Opinie

In veel organisaties ligt het succes voor het oprapen. Veel organisaties beseffen echter niet welke kansen zij laten liggen. De kans op succes neemt toe als meer medewerkers worden betrokken bij zowel de creatie als de materialisatie van ideeën voor verbetering en verandering.

Doorgaan met lezen
Hits: 2776