Nanco Vrijland

Nanco Vrijland

Nanco is expert op het gebied van duurzame verandering. Vanuit zijn eigen bedrijf, Coachcenter, richt hij zich met een klein team van (organisatie-)coaches middels coaching, training en maatwerk trajecten op persoonlijke en professionele ontwikkeling van professionals. Uitgangspunt is altijd de blijvende prestatieverbetering voor de organisatie, waarbij verandering altijd vanuit de medewerker wordt ingestoken.


Voordat hij in 2012 Coachcenter oprichtte heeft Nanco als managementconsultant gewerkt bij PwC en Business Models Inc.


   

07
nov
0

De hr-roadmap als cruciale brug tussen hr en directie

Geplaatst door op in Artikelen

Eén van de belangrijkste voorwaarden voor elke vorm van samenwerking (zo niet dé belangrijkste), is goede communicatie. De basisbehoefte die wij allemaal hebben als wij communiceren is begrepen worden. Als je communiceert met iemand, wil je dat hij/zij je boodschap en de bedoeling van je boodschap begrijpt. Als dit niet gebeurt en zeker als dit structureel niet gebeurt, leidt dit onoverkomelijk tot problemen. En laat dit nu net een veelvoorkomend euvel zijn tussen hr en directie.

Doorgaan met lezen
Hits: 4482
19
juni
0

Hr als business partner? Leer luisteren!

Geplaatst door op in Artikelen

Hoe wordt hr een business partner? Gezien de vele trainingen, opleidingen, congressen, blogs, discussies en artikelen over dit onderwerp, blijkt deze vraag nog altijd zeer relevant. Wat maakt dat dit thema nu al decennialang zo hoog op de agenda staat? Wat maakt dat de vele interventies die worden gepleegd op zowel de ontwikkeling van hr professionals, als verdere professionalisering van de hr-afdeling als geheel, vaak niet het beoogde effect hebben?

Doorgaan met lezen
Getagged in: Cultuur HRD Leren
Hits: 2265
16
mei
0

Echt waarde toevoegen vanuit hr

Geplaatst door op in Artikelen

Om echte waarde vanuit hr toe te kunnen voegen is een cruciale eerste stap te begrijpen hoe management, medewerkers en overige klanten waarde eigenlijk zien. Waarde wordt immers altijd door de ogen van de klant bepaald, en juist daar gaat het vaak mis.

Doorgaan met lezen
Getagged in: HRD Leren
Hits: 3631