Kasper Klaarenbeek

Kasper Klaarenbeek

In mijn alweer ruim 30-jarige werkervaring komen zeer verschillende functies in grote(detailhandels) ondernemingen voor. Ik heb me vooral ontwikkeld als zakelijke leider, communicator en synergist. De combinatie van mijn HRM achtergrond en professionele ervaring met HRM-, sales-, lijn- en verandermanagement vormen een CV waar ik trots op ben.


Bedrijven waar ik voor werk(te) zijn o.a. Essilor, Euretco, Vomar Voordeelmarkt, The Society Shop, Chefaro, FrieslandCampina, DA, Oilily, Flynth, Lassie, Achmea, Planmen, NBC, Bakkersland, Belcompany, development booster, EFMI, Zeelandia, BAM Schakel & Schale, Eigen Haard, SVT, K+V, Q-and-A en campagnerotterdam. Ik ben ervan overtuigd dat individuen én organisaties meer dan ooit zullen moeten werken aan het mobiliseren van hun talenten om B.T.W. (Bewezen Toegevoegde Waarde) te hebben.


De kracht om samen te werken aan flexibiliteit en voortdurende ontwikkeling zal volgens mij succesvolle bedrijven van de toekomst snoeihard scheiden van de zwakkere. De vereiste slagkracht vraagt van ondernemers en zijn medewerkers dat ze elkaar kennen, vertrouwen, aanvullen en gezamenlijk ‘gaan’ voor succes in de dagelijkse praktijk.

24
aug
0

HR & marketing: zet mensen op de marketingagenda!

Geplaatst door op in Opinie

Nu de personeelsadvertentie helemaal is verdwenen uit de landelijke media en werving haar eigen weg heeft gevonden, vind ik dat er nog veel te weinig aandacht is voor de rol van mens en organisatie in de media.

Doorgaan met lezen
Hits: 3739
12
jan
0

Hr en marketing: ga op zoek naar ambassadeurs!

Geplaatst door op in Opinie

Nu de personeelsadvertentie helemaal is verdwenen uit de landelijke media en werving haar eigen weg heeft gevonden, vind ik dat er nog veel te weinig aandacht is voor de rol van mens en organisatie in de media. In het verleden was er een fraaie mix tussen mens en product, nu domineert de marketing van bedrijven en dat vind ik een gemiste kans, want zoals Simon Sinek al zei: mensen kopen niet wat je verkoopt maar waarom je het verkoopt.

Doorgaan met lezen
Hits: 3524
29
okt
0

Hr & marketing, echt?!

Geplaatst door op in Opinie

Het lijken werelden die elkaar haast niet raken: marketing en hr, maar ik denk dat de combinatie van die twee de komende jaren essentieel is om duurzaam succesvol te kunnen zijn. De nieuwe crisis die zich aankondigt, is die op de arbeidsmarkt: Het gaat niet meer over geld, panden of consumentenvertrouwen maar over mensen.

Doorgaan met lezen
Hits: 3961
25
aug
0

Ben jij wel MerkWaardig genoeg?

Geplaatst door op in Opinie

Ik durf te wedden dat je deze vraag nog nooit tijdens een interview of functioneringsgesprek hebt gesteld, terwijl het volgens mij de meest essentiële vraag is.

Doorgaan met lezen
Getagged in: HRD Verandermanagement
Hits: 2157