Marc van Eck

Marc van Eck

Drs. Marc van Eck (Register Marketeer) is mede-oprichter van strategisch marketingadviesbureau Business Openers en een van Europa's topsprekers op het gebied van Merkpositionering, Internal Branding en Business Strategie. De afgelopen dertien jaar heeft Marc van Eck vele merken geholpen bij hun merkpositionering en het waarmaken hiervan in alle facetten van de organisatie: producten, diensten, processen, communicatie en, misschien wel het belangrijkste, het gedrag van medewerkers. Marc van Eck is mede-auteur van het boek 'Internal Branding in de Praktijk – het merk als kompas' dat in 2008 werd verkozen tot marketingboek van het jaar en de bestseller Businessplan op 1 A4, over succesvoller worden met de methodiek OGSM. Zijn laatste boek 'Het succes van Internal Branding – sterke merken bouwen en onderhouden' werd genomineerd voor de PIM Literatuurprijs en door Tijdschrift voor Marketing bekroond met 5 sterren en is daarmee een 'absolute must'.


linkedin hover 32 twitter hover 32

18
feb
0

Social media en Internal Branding: een winnende combinatie

Geplaatst door op in Artikelen

De tijd dat merken mooie verhalen konden vertellen zonder dat deze gecontroleerd werden op juistheid, ligt gelukkig ver achter ons. Klanten informeren elkaar tegenwoordig razendsnel. Via social media wordt enthousiasme over een merk met vele volgers gedeeld en worden merken die gebakken lucht verkopen genadeloos afgestraft.

Doorgaan met lezen
Getagged in: Social Media Trends
Hits: 1752