Lea Vissers

Lea Vissers

Lea Vissers is na het afronden van haar studie Communicatie- en Informatiewetenschappen vrijwel direct aan de slag gegaan als marketeer. Hierdoor heeft zij kennis kunnen maken met alle facetten van marketing, zowel online als offline. Sinds november 2011 vervult ze deze rol binnen Effectory.


Als marketeer voor Effectory is het haar verantwoordelijkheid om de naam van Effectory te versterken. Tevens wil Lea de marktpositie van het medewerkersonderzoek verder uitbouwen. In haar artikelen gaat zij in op de ontwikkelingen en trends die zij signaleert op het gebied van medewerkersbeleving in Nederland. Hiervoor volgt Lea de actualiteiten op het gebied van werkbeleving en goed werkgeverschap op de voet en maakt ze gebruik van de benchmarkgegevens van Effectory.


linkedin hover 32 twitter hover 32

01
apr
0

Jezelf zijn 24/7: winst voor medewerker en organisatie

Geplaatst door op in Opinie

Zou het niet heerlijk zijn als je altijd jezelf kunt zijn? Ongeacht of je nu aan het werk bent of thuis. Bedenk eens wat het zou opleveren wanneer medewerkers volledig zichzelf kunnen én mogen zijn op hun werk. Hoe zouden organisaties dan functioneren? Wat voor effect zou dit hebben op het energieniveau en de creativiteit van medewerkers?

Doorgaan met lezen
Hits: 5959
21
apr
0

Sociale veiligheid in ziekenhuisbranche neemt toe

Geplaatst door op in Nieuws

De afgelopen drie jaar wordt er in de ziekenhuisbranche minder ongewenst gedrag door collega's gerapporteerd. Het kan gaan om verbaal geweld, fysiek geweld, ongewenste intimiteiten, pesten of discriminatie.

Doorgaan met lezen
Getagged in: Arbeidsmarkt Cultuur
Hits: 15108