Jeroen Geelhoed

Jeroen Geelhoed

Jeroen Geelhoed heeft een passie voor het creëren van waardevolle organisaties waarin mensen excelleren en tot bloei komen. Hij werkt vanaf 1997 bij een gewoon ongewoon adviesbureau: &samhoud, waar hij momenteel partner is. Hij sprak op TEDx Sheffield en is (co-)auteur van de boeken 'Kus de visie wakker', 'Plezier & prestatie', 'Be Useful' en 'Wat is onze naam waard?'. Naast het advieswerk voor klanten, is hij trekker van Blockbusters, de poot binnen &samhoud die zich richt op kennisontwikkeling. Vanuit Blockbusters ontwikkelt en verbetert Geelhoed nieuwe en waarde(n)volle concepten en deelt hij onderzoekspublicaties, films en boeken. Vóór zijn &samhoud-tijd studeerde Geelhoed Sociaal culturele wetenschappen, Internationale Marketing en had hij een klein marktonderzoeksbureau.


linkedin hover 32   twitter hover 32

15
mei
0

Interview - Jeroen Geelhoed: "Waarde creëren voor alle betrokkenen’

Geplaatst door op in Artikelen

Een ziekenhuis dat zeker vijftig procent van de klanten gratis behandelt en ondertussen veertig procent winst maakt. Een callcenter dat niet met vaste scripts werkt, maar medewerkers alle ruimte biedt om klanten echt te helpen. Voor dit soort bedrijven geldt: great companies don't just have a mission, they are on a mission. Jeroen Geelhoed, partner van adviesbureau &Samhoud en auteur van managementboeken, geeft in dit interview aan hoe te bouwen aan organisaties die waarde creëren voor iedereen.

Doorgaan met lezen
Hits: 3775