Auteurs

Aldert van Buuren

Aldert weet als geen ander welke kansen organisaties laten liggen door de technische mensen niet te betrekken bij het Accountmanagement of verkoopproces. Daarom besloot Aldert in 2001 dat het tijd werd om als ondernemer zijn eigen visie op Marketing & Sales in de markt te zetten. Naast het begeleiden van vele technische bedrijven, werd ook een methodiek, Blended Coaching, verder ontwikkeld en succesvol toegepast bij vele organisaties. In 2009 heeft Aldert zijn visie over Blended Coaching in een boek samengevat. Vooral het in kleine overzichtelijke blokken aanbieden en het toepassen van theorie in de praktijk van de deelnemers maakt de methode succesvol. Minder van de werkplek om te trainen, meer onder begeleiding aan de slag in de praktijk!

Yvon Veurman

Yvon is als HR specialist werkzaam bij Werff Talent en houdt zich bezig met strategische, tactische en operationele vraagstukken op het gebied van Human Resources en organisatieontwikkeling. Daarnaast is ze op verzoek van Horecaondernemers ook inzetbaar als Mystery Guest.


Zij is altijd bezig met het ontwikkelen van mens en bedrijf, samenwerken, verbinden, processen optimaliseren en doelen realiseren. De onderscheidende rol van mensen binnen organisaties is iets wat haar enorm boeit en inspireert. Waarom gaan de zaken zoals ze gaan? Wat gaat er al goed en hoe kan het nog beter? Ze heeft een duidelijke visie over het belang van een moderne verbindende HR rol binnen bedrijven, die het belang van gemotiveerde medewerkers en goed werkgeverschap hoog in het vaandel hebben.


linkedin hover 32  twitter hover 32

Sylvia Alberts

Sylvia Alberts is Manager Payroll & HR Services bij Optimo. Haar verantwoordelijkheid is om alle processen rondom salaris- en/of personeelsadministratie soepel en volgens de wet- en regelgeving te laten verlopen.  Om de vakinhoudelijke kennis up-to-date te houden bij de medewerkers organiseert zij webinars, vakbijeenkomsten en brainstormsessies. Met een persoonlijke aanpak co├Ârdineert, adviseert en motiveert zij zowel medewerkers als klanten.