27
okt

VONQ lanceert nieuw platform

Geplaatst door op in Nieuws
  • Fontgrootte: Groter Kleiner
  • Hits: 1902
  • 0 reactie
  • Afdrukken

VONQ, Europees marktleider op gebied van recruitment marketing, heeft vandaag een nieuw en uniek job marketing platform gelanceerd. Het platform geeft recruiters toegang tot de grootste verzameling recruitment media kanalen.

Naast toegang tot meer dan duizend recruitment media kanalen, helpt het platform recruiters ook met het maken van de juiste media keuze. Voor elke vacature die de recruiter uploadt, geeft het platform een initiële suggestie van de meest geschikte media kanalen om de doelgroep te bereiken.

De lancering van het platform volgt precies een jaar na de Serie A investering van het Randstad Innovatie Fonds en Qmulus. Het geeft VONQ de mogelijkheid om hun activiteiten op te schalen buiten de bestaande markten. De lancering in Duitsland zal snel volgen wanneer er andere talen aan het platform zijn toegevoegd.

De toekomst van recruitment marketing

'We geloven dat voorspelbaarheid en transparantie in recruitment marketing de toekomst is. We begonnen met VONQ in 2006 en waren één van de eerste organisaties die bedrijven wegwijs probeerden te maken in de groeiende wereld van online recruitment en job boards. Vandaag, 9 jaar later is de online recruitment markt nog vele malen groter en zijn veel nieuwe type kanalen, zoals social media, onderdeel geworden van de recruitment mix', zegt Wouter Goedhart (CEO en co-founder van VONQ). 'Met de introductie vandaag, hebben we een eerste stap gezet om recruiters toegang te geven tot alle kennis en data, van meer dan 100.000 campagnes, die we hebben verzameld de afgelopen jaren', vertelt Goedhart verder. 'Het is onze eerste stap om recruiters gemakkelijk te laten ontdekken welke mediakanalen relevant kunnen zijn voor hun vacatures. De komende maanden zullen we ons platform blijven ontwikkelen en meer kennis en data toevoegen om zo recruiters sneller en dichter bij hun doelgroep te brengen en de voorspelbaarheid van hun inspanningen te vergroten.'

Een slim algoritme

Het fundament van VONQ’s Job Marketing Platform is de performance data van meer dan 1000 recruitment media kanalen. Aangevuld met de gedetailleerde doelgroep informatie die is toegevoegd door de recruiter, bijvoorbeeld branche, opleidingsniveau, etc. voorziet het platform de recruiter van een suggestie met mogelijk geschikte kanalen. Vanuit daar is de recruiter in staat om naar eigen inzicht zijn eigen mix van kanalen samen te stellen en direct te bestellen. Registreren voor het platform kan via deze link.

Beeld: unsplash.com

Waardeer dit blogbericht:
0
Getagged in: Arbeidsmarkt Recruitment

Directeur Marketing bij Qandidate.com


Ralph is verantwoordelijk voor marketing en customer engagement bij Qandidate.com. Ralph heeft een lang track record in de HR en recruitment software wereld. Voordat Ralph bij Qandidate.com aan de slag ging werkte hij bij MrTed en Lumesse, wereldwijde leveranciers van talent acquisition en talent management oplossingen, waar hij verantwoordelijk was voor Marketing en Product Marketing.


linkedin hover 32 twitter hover 32